DIARY KIM HYUNG JOON (BABY)

hello. I'm Kim HyungJun
First, I am happy to greet all through this wonderful site of Japan's official.
you all happy because of the pleasant things, right? ~ This because I prayed. For all the things to get him happy only.
Now I can communicate with fans in Japan from this place. I will update things about me a lot.
recently, i was very busy because of the music business 'Cafe-In'. And I also DJ-ing in 'Kim HyungJun's Music High'.
the sponsor also .. I spend my days filled with tightly agenda.
seems to be very soon, i will see everyone through the play. Please give me your love the Quran and the great interest the "harsh"
Mina-san ~ Aishitemasu ~ Iiyoumemidaekudasai ^ ^ Janae
(i love you all ~ ~ i wish you happy dreams ^ ^ bye)

indonesia

itu pesan yang sangat bagus dari Kim HyungJuny untuk penggemar Jepang ^ ^ Jepang resmi nya

mari kita mulai ^ ^ berita




halo. Aku HyungJun Kim
Pertama, saya senang menyambut semua melalui situs resmi indah Jepang.
Anda semua bahagia karena hal-hal yang menyenangkan, kan? ~ Ini karena saya berdoa. Untuk semua hal untuk membuatnya bahagia saja.
Sekarang saya bisa berkomunikasi dengan penggemar di Jepang dari tempat ini. Aku akan memperbarui hal tentang saya banyak.
baru-baru ini, saya sangat sibuk karena bisnis musik 'Cafe-In'. Dan saya juga DJ-ing di 'Kim HyungJun's Musik Tinggi'.
sponsor juga .. Aku menghabiskan hari-hari saya penuh dengan erat agenda.
tampaknya sangat segera, saya akan lihat semua orang melalui bermain. Tolong beri saya cinta Quran dan minat besar pada "kasar"
Mina-san ~ ~ Iiyoumemidaekudasai Aishitemasu Janae ^ ^
(I love you semua ~ ~ saya ingin Anda bahagia mimpi bye ^ ^)

0 Response to "DIARY KIM HYUNG JOON (BABY)"

Posting Komentar

Followers